Etter årsmøte; nytt styre på plass

Postet av Raufoss IL Langrenn den 8. Jun 2021

Årsmøte ble gjennomført som planlagt tirsdag 25/5 via teams.

Det var tre stykker fra "det gamle" styret som ikke var på gjenvalg og som derfor ble takket av med en blomsterbukett. Dette var sekretær Heidi M Pedersen, styremedlem Geir Gravdahl og varamedlem Marius Arntzen. Vi takker dem for innsatsen og vet at vi kommer til å se disse i anlegget vårt selv om de ikke lenger sitter i styret.

Det ble valgt inn tre nye medlemmer og det er Camilla H Sørbøen som sekretær, Asgeir Stensrud som styremedlem og Gjermund Stensvold som varamedlem. Vi gleder oss til å ta fatt på en ny skisesong ganske snart!

Vetle Thyli fikk en oppmerksomhet fra styret i etterkant av årsmøte på bakgrunn av sine gode prestasjoner denne sesongen (sesongen 2020-2021).

Vi ønsker alle våre medlemmer en god sommer og vel møtt til ny skisesong til høsten!

- på vegne av styret