Oppstart for lekegruppa og gruppe 1 tirsdag 18. oktober

Postet av Raufoss IL Langrenn den 12. Okt 2022

pic00053

Langrennstrening høst/vinter 2022

Raufoss IL Langrenn er i gang med treningstilbud på ski. Tilbudet gjelder for barn og unge født i 2017 eller tidligere. Treningen legger vekt på varierte og allsidige aktiviteter som fremmer idrettsglede og samhold. Mer informasjon om opplegget i den enkelte treningsgruppe vil dere få etter oppstart.

Nytt av året er at vi nå inviterer 5 åringer til å delta på Lekegruppa.

Denne sesongen deles utøverne inn i følgende fire grupper:

Treningsgruppe

Aldersgruppe

Treningstider

LEKEGRUPPA

5 + 6 åringer

TIRSDAG KL. 18-19

GRUPPE 1

7 åringer

TIRSDAG KL. 18-19

GRUPPE 2

8 + 9 åringer

TIRSDAG KL. 18:00-19:30

GRUPPE 3 og GRUPPE 4

10 -15 åringer

MANDAG KL. 18-19:30

ONSDAG KL. 17:45-19:00

Treningstider og mer informasjon om de ulike gruppene finner dere også på vår hjemmeside, www.raufossillangrenn.no og på Facebook ved å søke opp Raufoss IL Langrenn + aktuell gruppe (eks. lekegruppe eller gruppe 1) 2022/2023.

Ved spørsmål kan sportslig leder, Dorthe Seierstad, kan også kontaktes på tlf. 942 84 896.

Møt opp på trening i ledige klær tilpasset vær, og ei vannflaske. Hvis dere også har en enkel hodelykt og refleksvest, tar dere gjerne på det og.

Til første trening; ta med en lapp med følgende informasjon om barnet/ungdommen:

• Navn og fødselsdato på utøver
  • Mobiltelefon, e-postadresse og postadresse til foresatte

Etter jul vil det bli arrangert klubbrenn i klassisk og fristil som er åpne for alle. Vi håper å se masse god aktivitet på skistadion på Raufoss gjennom vinteren.

Vi trenger flere frivillige og håper det er noen foreldre som kan tenke seg å bidra i klubben.

Velkommen på trening!