Mestermøte 2023

Hvor: Raufoss skistadion

Når: Søndag 17.september, kl. 10:30

Hvem: 11-16 år + GTL

Raufoss langrenn ønsker å invitere skiklubbene tilknyttet Gjøvik-Toten til Mestermøte 2023. Dette har vært en lang tradisjon innad i klubben som vi i år ønsker å dele med naboklubbene.

Mestermøte er ei artig og sosial treningsøkt hvor samarbeid står i fokus. Påmeldte utøvere blir delt inn i lag på tre stk. på tvers av alder og klubb, som sammen skal gjennomføre ulike «mesternes mester» øvelser. Eksempler på øvelser er trillebårkjøring, hoppetau, vedstabling, dekktrekk og tømmerstokkbæring. Hele konkurransen inkludert oppvarming tar to-tre timer.

Dette er en flott anledning for utøvere og foresatte til å bli kjent på tvers av klubber, og sammen å bidra til en morsom og engasjerende økt. Vi trenger hjelp av foresatte til tidtaking, måling, telling av runder, forklaring av øvelser, å forberede mat osv. Fint om mange melder seg så vi får delt på oppgavene.

Program for dagen:

10:30 Informasjon og inndeling av lag

10.45 Oppvarming

11.00 Konkurranser

12.30 Lunsj med grilling/påsmurte rundstykker

13.00 Premieutdeling

Påmelding skjer på SMS innen 15. september kl. 18.00. til 957 96 474. Påmelding må inneholde navn, klubb, fødselsår og om foresatte kan hjelpe til. Påmelding koster 50 kr per utøver, vipps til 957 96 474 (Ingrid Dragerengen). Alle må være forhåndspåmeldt for at vi skal kunne sette opp lag

Husk - Ta på klær etter vær.

Ta med drikke og hansker + ta med skift med tørt tøy og sko.

Velkommen til en morsom dag på Raufoss skistadion!