Gjøvik Toten Karusellen på Raufoss

Postet av Raufoss IL Langrenn den 8. Sep 2023

Tirsdag 19. september er det tid for høstens GT-karusell på Raufoss. Det er et terrengløp som passer for alle!

GT–karusellen er et mosjonsløp for både store og små, som arrangeres av klubbene Vind IL, ØTS og Raufoss IL på deres ulike arenaer gjennom året.

Løypene går i flotte omgivelser i klubbenes terrengtraseer og har distanser fra 1 km – 9 km. Løypene er godt merket. Det er klasser med og uten tid så her kan alle som ønsker delta. I år oppfordrer vi spesielt foreldre til å delta slik at vi får tilbake det store startfeltet og den felles løpsgleden.

Distanser:

1 km

2 km

3 km

5 km

Kl. 18.30              1 km

Kl. 18.45              2 km, 3 km og 5 km

Påmelding:

Påmelding innen kl. 17.30 på løpsdagen. Påmeldingslink: GT karusellen 2023 løp 6 Raufoss (eqtiming.com)

Betaling

Betales til Vipps nr. 87528 (Vind). Vis kvittering på betaling ved henting av startnummer. Det sendes ikke faktura fra EQ. Startkontingent pr. løp er kr 60.- eller kr 150 for familie. Startkontingent for hele GT-karusellen (7 løp) er kr 350,-.

Premiering

Det er deltakerpremie til alle som fullfører fire løp eller mer. Premieutdeling (for 4 eller flere fullførte løp) den 26. september på Gotterudsaga. Alle får saft i målområdet.

Følg GT karusellen på Facebook: https://www.facebook.com/Gjøvik-Toten-karusellen-1584541281810625/

Løype

Løypetrasen som brukes er skiløypetraseen. Løypekartene henger oppe på skistadion.

GT-karusellens siste løp er Lauvhøgda opp tirsdag 26. september. Det er tre ulike distanser med start på Reinsvolldammen (6 km), Gotterudsaga (3,5 km), fra Bommen (2 km) og fra Ganum (1 km). Alle med målgang på toppen av Lauvhøgda. Startnummerutdeling på Gotterudsaga. Påmeldingslink: GT karusellen 2021 løp 7 Lauvhøgda opp (eqtiming.com). Alle klasser starter kl. 18.30.

Velkommen til et mosjonsløp for alle!