150 000 kr til nytt tidtakersystem

Postet av Raufoss IL Langrenn den 12. Sep 2023

Fra venstre leder i Raufoss IL Langrenn Trond Evensen, banksjef Odd Fjellby fra Totens Sparebank og Ingunn Gravdahl Petterson tidtaker i Raufoss IL Langrenn. Foto: privat

Raufoss IL Langrenn har mottatt 150 000 kr fra Totens Sparebank til nytt tidtakersystem gjennom bankens årlige gaveutdeling.

Det tidtakerutstyret klubben bruker i dag er utdatert og ustabilt. Noe som har gjort tidtakerjobben krevende for våre tidtakere. Da vi har arrangert større arrangementer de siste årene har vi måtte låne tidtakerutstyr som fungerer bedre enn vårt.

Disse gavemidlene vil gjør så klubben har mulighet til å henge med i tiden og tilpasse seg fremtidens arrangementer. Nytt moderne utstyr vil gjøre så klubben får utstyr tilsvarende den standarden som brukes på alle arrangementer i dag. For våre tidtakere vil et nytt tidtakerutstyr være sikrere i bruk og mer stabilt som det gamle. Dette vil gjøre så klubben kan arrangere skirenn, klubbrenn og terrengløp i mange år fremover.

Raufoss IL Langrenn takker banken for gavemidlene, og ser frem til nytt tidtakersystem!